Tuesday 9 July 2013

Workers from Kerala

We brought workers from Kerala. They are specialize in stone works and together with Tamil workers doing the basement .they are excellent at their work and very fast always in a good and jolly moods its nice to see people enjoying their work






 This is Sujeeth with Philippe . Sujeeth is from Kerala and he is in charge of supervising the work. He's an assistant of the main architect, Sreenivasan


Now is tea time
Every day at 4 pm I prepare a can of tea from home and bring it to the building site


The worker are happy to drink tea 




This is me serving tea










This is second basement

2 comments:

  1. Seems that things are going well
    It is nice to follow this big project with this blog, thanks Kiran (and maybe André Philippe also !)
    Good luck for the followings steps, I follow and I send all my best wishes

    ReplyDelete
  2. BONJOUR,
    nous sommes à Dully,RC, Anne et Manu, Cassis, Heidi et Léon et Hector et moi; je viens de passer 15 jours ici avec les enfants, les parents sont rentrée de Bolivie ravis et enchantés par leur voyage. Les enfants heureux de retrouver leurs parents. Il fait très, très chaud, entre 35° et 38° avec une brise très légère... nous ne sommes bien que sous le pommier, même les nuits ne sont pas fraîches, et invasion de moustiques !!!! C'est avec grand intérêt que nous suivons vos travaux en faisant des projets d'être avec vous réunis à la mi-août 2015, mais je pense que d'ici là, RC et moi viendrons vous voir. Nous avons vu Favre pour le manuscrit d'APH, nous le relisons pour une dernière correction des erreurs de rappe et pour mettre les mots en italique.
    Je mets un mail pour dire à APH ce qu'il doit faire d'ici septembre pour la promotion du livre dès janvier 2014. Belle aventure !
    Bon courage à vous pour ces travaux difficiles...
    On pense tous bien à vous, je vous embrasse Maman

    ReplyDelete